ni va grymma !

idag vaknade jag vid halv sju. eller blev väkt av mamma. jag åkte till skolan vid tjugo i åtta. eller till munkmora. där gjorde vi inte så mycket förän klockan tio då började första föreställningen. den va bra ! asso våran vårshow, jag satt och tog lite kort och snackade med rektorn :P sen åt vi lunch, ute.. korv m bröd. sen hade vi nästa föreställning klockan kvart i tolv. då satt jag typ och snackade m lena & ingela lite :P men den va sisådär men den va fortfarande bra men den första va bättre tycker ja :P sen så slutade vi vid ett. då kom mamma och hämta mig och emmi, då drog vi till dellan i hemnen och fikade, sen så åte vi hem. kollade lite på tv, sen så bakade vi en socker kaka. och kollade lite på tv igen. sen va det middag, det blev makaroner & kötbullar :P sen efter maten gick vi ut och åt lite socker kaka och drack saft, sen gick vi in och körde buzz, dino nånting ? :P emmie vann iallafall. sen körde mamma oss till munkis där va lollo & malin, hah och några tele2 gubbar xD men sen så den absolut BÄSTA föreställningen !
Alla föräldrar va där halv sju, då började föreställningen, ni får bilder och sånt snart... och kanske en video vet inte ? :D men föeställningen va bäst ! ni äger säger jag bara, :D men nu får ni massa bilder !

Alice snygg ;)

Alex & alice :D

Emmie alex & linnéa

Dom två speakersarna ;)

EmmaB linnéa emmie & mie :)

några killar :D

Sofia EmmaB & Linnéa :P

hah skön bild på linnéa

orreB :P

några från 6AB

agge med deras roliga historier xD

Zäääta

bästa sången :D

Plocka äpplen, plocka äpplen ....

hoppas hoprep ... hoppa hoprep ..

cykla runtrunt .. cykla runtrunt ...

EmmaB & sofia va skit duktiga !

haha

Linus Twistar :P

Firda & alex twistar :D

Heeey teacher ... xD

the girls ...

några mer roliga historier :D

Jag vill vara din margareta !

hah :D

åhh jag går hem igen ... :P

våra finfina lärare !

sista sången !

alla sexor !


nu kom ingela och kaj kanske ska vara lite social hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0