NÄSTA HELG ÄR DET EKEN SOM GÄLLER !

nästa helg är det ju eken ! ska kolla på blandannat årsta, där spelar hanna, en tjej som jag har lärt känna för hon har typ samma skada som mig fast hon har inte opererats, och kanske får spela eken. iallafall lite så jag måste ju kolla hur det går för henne ;) sen ska jag ju kolla på sven också haha :P sen såklart gurra :) nån som vill fälja m dit eller träffas där ? ring isåntfall :).

hah kommer ni ihåg dom här typ förra och förrförra sommarns hittar xD

sommarpojkarna - oops vi gör det igen

Laser - det var en gång en liten fågel
Sober - sommar

Jason Mraz - I'm yours

Afasi & Filthy - Jobb

Ismen & Gorillala - alla gillar brudar


/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0