mitt liv är lite upp och ner just nu.

mitt liv är som sagt lite snurrigt just nu.. eller efter operationen.. jag är jätte trött jag mår dåligt, har ont och massa sånt. ssen så kompis trubbel också men då har man vänner som man verkligen litar på istället :) sorry alla andra men orkar inte hålla på med det just nu också. men liksom bara för att jag operera mig och har kryckor och så nu så sket ni i mig och så ska ni komma nu bara lite sent skulle behövt det för ett tag sen va ? men jag har tre bra kompisar som har ställt upp och skitit i att jag har kryckor och inte kan göra allt. ni andra skiter ju i det (inte alla) men dom jag trodde man kunde lite på.. men nu vet jag att jag har tre bra vänner som ställer upp, liiksom tex. om man ringer och frågar vad man ska göra en dag sen så bah men kan jag komma till dig så behöver du inte känna dig ensam :) det kallar jag äkta vänskap ! jag litar på er tre. kommer aldrig lämna er... har fattat vad ni andra vill nu men .. sorry it's to late,


Kommentarer
Postat av: frida

Camilla, jag finns här för dig.

om det behövs. <3

2009-06-07 @ 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0