MINA PLANER !

imorgon (söndag) vet inte kanske frida ?
vecka 26
måndag: vara med emmie.
tisdag: ska till ngt sjukhus ?
onsdag: ska till karolinska tror ajg blir av m kryckorna :D
torsdag: inget tror jag ? eller sjukgymnsatik.
fredag: är med emmi tror jag :)
lördag: åker tidigt som fan till kålmården m syrran niklas och emmi :P
söndag: är på kålmården
vecka 27
måndag: inget ? packa...
tisdag: åker till partille (gbg) med handbollen
onsdag: partille
torsdag: partille
fredag: partille
lördag: partille
söndag: åker hem, pappa fyller år.
vecka 28
måndag: vet inte ?
tisdag: vet inte ?
onsdag: packar tror jag :)
torsdag: drar till thailand m dom bäästa ! kommer hem den sjunde augusti mohahah :)

nu vet ni lite om vad jag kommer göööra :D
och ni vet att överallt där det står , vet inte ? där kan ju alltid du och jag göra ngt ;) <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv : Japp , jag ska fixa bilder från Kreta ! :D

Kram

2009-06-20 @ 20:43:00
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0