MIN MIDSOMMAR BLEV GANSKA LYCKAD FAKTISGT , HUR BLEV DIN ?

japp nu ska jag skriva om min mid sommar  igår .. tänker inte lägga in några bilder just nu iallafall :)

först så vaknade jag någon gång ? gick och bytte om sen så gick jag upp bakade tårta :D sen åt vi frukost och efter det så gick jag ner och städade lite bland alla tv spel och filmer, hade 38 tv spel :P menmen sen så vid halv tre åkte pappa mot grantomta och hämtade calle oscar och christer. calle är 92a oscar är 95a och christer är deras pappa. sen så kom dom hit. först så snackade vi väll bara lite sen så kollade vi på massa youtube filmer på youtube. sen så vid fyra åt vi. asso lunch , typ sill potatis kötbullar och massa sånt... haha jag och calle sprutade tomater över hela bordet typ :D sen gick vi ner körde bil spel ett tag , sen la jag och oscar oss i soffan och typ halvsov tills vi kom på att det finns ju tårta :P då sa vi åt mamma att vi tyckte det var dags för lite jordgubbs tårta ! så då började hon göra kaffe och sen fikade vi :D tårtan va faktiskt goood :D hah det tyckte christer också jag tror han åt fem tårtbitar och tårtan va fattig enligt han och det va det han gilla ? hah ni fattar säkert inte men det gör inte jag heller så :) men sen så vet jag inte riktigt vad vi gjorde eller då kom pappa och christer på att dom ville bada asso i våran bubbel pool det e ju trttio åtta grader där i så... :P då kom jag och oscar på att vi skulle spruta vatten på dom , sen så när jag calle & oscar gick ut och calle kände på vattnet ville ju han också bada . då bytte han om sen så sprutade vi på alla dom tre det va skojj xD hahhahah juste christer hittade en fisk i polen (leksaks fisk) och då höll han på att hälla öl i dens mun och så fatta inte riktigt ? :P sen så skulle oscar också bada, så då höll jag och calle på med fontänen och sprutade på pappa o christer ch christer fick ju damp och skvätte ner hela mig så då gick jag in, bytte om eller satte på min ett par mjukis byxor och så. sen kom oscar in och sen calle . sen vid nio åt vi middag, kött potatis mm. då efter vi hade ätit hade jag och oscar oliv tävling när båda va skit mätta typ på väg att spå hade vi ätit 23 eller oscar 23 och jag 22 så då va jag ju tvungen så jag tog en näve och oscar tog fdet som fanns kvar. så då stog det typ 28-28 men då snodde jag kalles så då vann jag med 32-28 :P mohahh , sen så gick vi ner körde tv spel efter ett tag ville vi ju kolla på film då la vi oss i soffan och kollade på jurassic park 3 sen så kollade vi på mr & mrs simth och så va det lite heta diskutioner vid bordet xD orkar inte förklara , sen ringde dom taxi men det fanns typ ingen men då kom oscar på att han ville sova här, i gäst rummet eller nåt, men sen kom en taxi då orkade han inte ens snacka med sin pappa för att ..... juste oscar sover du ? :P hah nä men vi höll på hela kvällen bah, sover du ? sover du ? :P och jag va starkare än han (A) hah, men sen gick jag och la mig och kolla på film sen somnade jag.

orkar inte skriva mer puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0