LÖRDAG-SÖNDAG

igår så åkte vi till täby ngn gång.. ne men vi åkte typ vid två eller nåt. fast då åkte vi till sickla, jag emmi och elias gick till donken och käkade, hah. det va lite kul vi fick batman plåster ;) eller alla fick ett paket fast jag och emmi gav våra till elias. sen så åkte vi till TÄBY, när vi kom dit, så träffade vi ju.. emmis kusiner/moster och så... adam, david, gunnar & pia. sen så gick vi upp med våra väskor på vinden. sen så tror jag att vi gick och hyrde film.. typ jag emmi och adam tror jag. vi hyrde, The eye och step brothers, sen så när vi kom tillbaka, va vi typ inne på datan kollade på massa bilder / klipp på you tube och så, sen så drog alla vuxna till någon 40 års fest. sen efter ett tag gick jag emmi och david och köpte pizza och vi fickklubbor (A) sen så kom vi hem, åt pizza sen så kolladde vi på step brothers hah den va skit bra (rekomenderas) :D sen så körde vi buzz, jag va sämst ? (A) haha xD vi körde i typ nån timme eller så, sen så kollade vi på ice age 2 då kom david hem m lite godis också. när vi hade kollat klart på ice age, så började vi kolla på .. hjälp jag har fått hjärnsläpp vad heter den :O hah, men skit samma, jag och emmi såg inte hela, den va inte så himla bra, sen började vi fixa med madrass och så i adams rum. sen somnade vi typ vid halv fyra. fett sjukt att elias som ska böja ettan va uppe till tre ? men sen så blev vi väkte halv tio -.- vi gick upp åt frukost, sen så bytte vi om och drog. sen så åkte vi hem och sen skjutsade lena hem mig. och sen så åkte jag mamma och pappa till sickla jag köpte ett par vanliga vita skor typ och en keps :D sen så käka vi donken och drog hem, nu sitter jag här och bjuder på lite bilder..

jag

buzz

emmie sover typ nästan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0