JAG FÅR JU INGA FRÅGOR SÅ... :P

jag svarar på frågorna nu .. jag kommer ju knappas få några fler :D



av emmie:

1. Vilka har du varit ihp med sen vi började 4:an ?
2. Tror du att du kommer tycka att handboll är lika kul när du får börja spela igen ?
3. Har du någon favorit film ? Sånnafall vilken ?
4. Vem/Vilka är dina bästa kompisar ?
5. Har du någon "oförglömlig" dag ? :P


svar,
1. kommer inte ihåg ? :S
2.  nej det tror jag inte men man vet ju aldrig :P
3. nej jag har ingen direkt favorit film :)
4. har många..
5. när du och jag va på väg til godisboden i fyran :D , tsunami dagen och massa mer :)


av louise
vem tkr du är den bästa kanten i laget xD
vem/vilka är dina bästavänner?
är du kär nu?
vad är ditt favorit program?
vilken är den bästa bok du läst ?

svar,
kanten ? ehh det beror på ... liksom försvar eller anfall ? finta eller springa ? det bror på mycket man kan inte säga bäst i handboll man kan bara va bäst på olika saker :P
många ..
nej
har inget direkt favorit
det vet jag faktisgt inte men syskon kärlek är jäkligt bra :)
av vilda
gjorde det ont att operera sej!?
gillar du handboll lika mkt som förut?
vem/vilka är dina bästa kompisrar!<3


svar,
nja ... det gjorde inte så ont som jag trodde men ja det gjorde väll ganska ont jag skulle ju hellre tränat upp benet än opererat det :P
nopp
många..
okej alla har frågat , vem/vilka är dina bästa kompisar ! och jag kan väll säga men jag kan inte säg vem för det är mera, men ni vet nog vilka , Mickis , Emmie , Vilda , Alex A , Louise , Alex f , Ronja , Malin och sara . okej det är inte dom bästa några är ju självklart bättre vänner än andra :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0