IKVÄLL ÄR EN LUGN HEMMA KVÄLL.

idag så gick jag upp som vanligt. sen åkte jag till kvb hade spanska kollade bara på film men ända. sen så kom mamma och körde mig till skolan. efter det hade vi muusik -.- aja det va inte så jätte tråkigt. men sen hade vi typ bara svenska ? "/ men thomas snackade bara om massa saker och sen så fick vi alla våra bilder som vi har gjort ni kanske får några bilder sen xD sen så va det lunch, våran sista vanliga skolmaat ! JIPPI,. men det blev äckel korv iallfall. sen hade vi slöjd jag bara ritade, sen slutade vi kvart över ett. då kom mamma och vi drog till mölnvik. där hyrde jag två filmer. sen gick vi in på lindex, köpte faktisgt bara en grej ! (A) hah, sen så kollade vi lite på kidzblock men jag hittade inget :( sen så fikade vi :D sen gick vi till sko affären.. mamma köpte några fula "badskor" som jag typ måste ha sen när jag badar i havet i thailand tror jag ? sen så kollade vi på hemtex också efter gardiner och så till mig. men sen va vi tvugna att dra till gurra. skulle klippa mig, men fick ngn annan ? inte majsan :( men hon som klippte mej bah, hur många gånger har du färgat det för att få till den där fäärgen och vad heter den ? jag vill ha sån :P hahhah xD sen så åkte vi hem iallafall då va pappa hemma och  nu har jag hamnat här.

mina kvällsplaner

  • äta någon god mat
  • kolla på talang
  • kanske kolla på berg flyttar in ?
  • kolla på en film :)
  • äta godis
  • soova -.-


dagens outfitt:
leggings: H&M
shorts: bikbok
cub top: gina tricot
kofta: lindex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0