HEMMA !

vid toolv gick jag upp och åt frukost med mamma sen så åkte vi och tränade i en timma typ hah fast jag kunde bara göra typ 5 grejer .. asso jag tränade armarna får inte träna benen o de än -.- hah skit moget det va tvbå styckna 11 åringar där typ två tjejer dom hade typ sagt till deras föräldrar att dom skulle in o bada så smet dom in på gymmet ist o det e ju typ 14 års gräns eller nåt sånt ? aja men faktiskt ganska stoolt jag gjorde 100 sit ups i rad , frivilligt xD sen så åkte jag och mamma och åt lunch . eller mamma åt inte men jag gjorde. sen så åkte vi till mölnvik där köpte jag lite kläder, eller mamma betalade ju, sen så gick vi in på kicks dom hade massa rea på toffsar och sånt ( 70 % ) så det köpte man ju (A) sen så gick vi till filmkjedjan , hyrde .. baby mama , austrilia och en till vet inte vad den heter . sen så gick vi in på bellas shoes eller vad det heter , där hittade jag en fred perry tröja som jag bestämde mig för att köpa men självklart fanns den ju itne i min storlek -.- men efter det åkte vi till sabis jag satt i bilen och väntade och mamma handlade sen åkte vi hem och nu har jag hamnat häär .. resten av dan ska jag bara ta det chill , jag ska .. göra mer sjukgymnastik , käka god middag med familjen eller tror pappa jobbar sent så syrran kanske kommer , sen vara inne på datan lite och kolla på en film och sen slockna ! måste fan skärpa mig iföörigår somnade jag vid fem gick upp tio ? igår somnade jag vid halv fyra och gick upp halv tio .. im tired men nu orkar jag inte skriva så mycket mer pusspuss :)

dagens outfitt,
mjukis byxor - fotbollen
t-shirt - new yorker ?
tjocktröja - sportscamp

det jag köpte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0