HATAR MITT LIV JUST NU !

rubriken säger allt, liksom dom har tagit bort det bästa från mig, och när det är sommar också ! det som man gör på sommarn är ju, det jag älskar mäst.. spelar fotboll, åker båt och badar. men det e såklart jag inte får göra nånting av det... fyfan ! ångrar fan att jag gjorde operationen hade det inte gått att träna upp det? det är ganska många som gör det -.- i helgen skulle jag åkt till kläppen (alexs landställe) med emmie & alex, men det e så klart jag inte får det.. men snälla liksom hej kom och hjälp mig snälla ! jag kan ju säga att det e ju bara polarna, som tex. emmie alex mickis mm. som håller mig kvar på jorden kan jag ju bara säga annars skulle jag kunna åka till kina eller nåt och va där tills jag dööör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0