FILM KVÄLL MED LILLA VILDA :)

japp idag så blev jag ju väkt klockan halv sju. -.- så snarkit sen så drog jag klockan åtta typ till karolinska med pappa. det gick fett fort att åka dit, asso det va typ inga bilar vohoo xD men sen så kom vi dit en halv timma tidigare eftersom det inte var någon kö. så då tog vi en fika. sen så kom vi in till Per mats janarv, han som opererade mig. han sa att allt verkade bra och att det såg fint ut, (Y) dte va ju bra. sen så fick jag ett till skydd (orthos) och skulle ta hem den som jag ska bada och så med i thailand och sen så låste han upp skyddet lite så nu kan jag röra på benet ganska mycket och stödja på det.. så nu finns det  lite hopp om livet igen :D fast frågan är om jag tycker handboll är lika kul sen.. men det får jag se då. men nu ska jag väll inte klaga mer om det. sen så åkte jag och pappa till deras jobb och där snackade man ju med bla. syrran, mamma, annika, carina, tina & typ ja vet inte va han heter.. menmen, hah det kanske låter lite mobbat att min mamma pappa och syrra jobbar på samma kontor/jobb.,.. men hah det gör dom iaf. sen drog jag och pappa till nacka forum, först gick vi och åt sushi, sen gick vi till media markt och där träffade vi, linnéa, kimberly, thea & fredrik pappa stog och snacka med fredrik, as länge och han har jobbat på pappas jobb det är så dom känner varandra.. jag var ganska mycket med kimberly när jag var liten :P sen så köpte pappa en rosa blommig bärbar mini hp till ngn kompis, eller asso han skulle ju köpa den av han men skit samma.. sen så gick vi till game. sen drog vi hem. eller vi åkte till hemmest och köpte jordgubbar och biggaråer (stavning ?) sen åkte vi hem och hämtade tre filmer som skulle lämnas tillbaka idag. sen blev klockan två och då åkte vi tilll vårdcentral.. skulle ju på sjukgymnastik med ..... pär hah.  jag kan stå på ett ben fett stolt asso jag kan stå på det benet jag har opererat mig :D hah fast pär tog mina kryckor och bah, gå dit jag bah, nej ? hhah det va fett läskigt tänk dig att inte gå på en månad sen bah du ska gå ! hah ärligt talat kommer jag typ inte ihåg hur man gör, så jag hoppade på ett ben ist. :P menmen sen åkte vi hem till vilda och hämtade henne sen drog vi till mölnvik och lämnade tillbaka filmer. och  hyrde tvp st. twilight och zack & ... vet inte vad den hette den va fett skumm :S men sen drog vi hem.. började se på den där zack och ? sen så efter typ 5 minuter bytte vi för den va skumm. sen så bytte vi till twilight den va bra fast den va ju inte as bra som alla säger ! sen så körde vi lite sing it, fick det idag för jag va duktig på träningen :P sen så va det mat då kollade vi på, hitta pappa. en film på disney cannel, vi åt hamburgare. sen så kollade vi på talang, haha. dom som trollade va bäst, asso dom som va tvåå ! sen så kollade vi på step brothers och nu har vi hamnat här. ska kolla på barnhemmet om typ 10 minuter, så nu måste jag avsluta det häär, men imorn ska jag iallafall kolla på eken och sen ska jag o familjen typ käka hemma hos alex a :) tror ajg ? :P men pusspuss. hej då
SORRY INGA BILDER IDAG HELLER MEN E INNE PÅ EN GAMMAL DATA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0