DÖTT SOM I GRAVEN ?

jajajaj ... men jag har sommarlov då blir det inte så himla mycket uppdateringen eller jo förmodligen nästa vecka eftersom alla drar till sportscamp då ;) men nu hade jag tänkt och berätta lite om vad jag har gjort idag och igår,

igår började det med att jag duschade, ringde mickis och hon kom hit vid tolv. då började vi göra våran "hemliga grej" hah okej nä men vi gjorde kort som vi skulle ge till alla på träningen idag (förklaring kommer -.-) sen så vid två-halv tre åkte vi til lmölnvik käkade på sasta , lämnade tillbaka filmer och va inne på bokhandeln och köpte lite klister märken :D sen hade vi brottom hem för vi ville fortsätta  med våra kort . :D sen så kom vi hem och forsatte sen vid kvart över fem åkte jag mamma och mickis till min sjukgymnastik jag va bara där i fem minuter typ för allt såg bra ut . så jag fick bara lite nya övningar :D sen så bestämde vi att mickis skulle sova hos mig . då när vi kom hem fortsatte vi såklart med korten :D sen så vart vi äntligen klara efter fem timmar ;D sen så kom carro barro & niklas då gav vi carro hennes kort som jag och michaela hade gjort till henne :P hah , hopas du blev glad (A) sen så kollade vi lite på jönssonligen medans vi åt middag, kött och potatis såklrt -.- e det bara jag som har tröttnat på det ? seriöst vi äter det typ mminst tre ggr i veckan -.- sen så gick jag och mickis ner och kollade på lilla jönsson ligan och cornflakes cupen den va as bra ;D sen så gick vi upp kollade lite på destination fett .. fyfan ! och jag gjorde min sjukgymnastik sen tog vi med oss lite chips och juice ner och kollade på lilla jönsson ligan på kollo , we <3 lilla jönsson ligan (A) hah sen så gick vi och la oss somnade väll vid ett nån gång ?

idag gick vi upp vid tolv tror jag ? fast då hade vi legat och kollat på tv i typ en och en halv timme i sängen .. sen så gick vi upp gjorde kläppen mackor sen gick vi ner på mitt rum igen .. då fick mickis ett sms av fredrik om att det inte va någon träning för hallen va stängd !!!!!!! FUCK ! vi hade liksom gjort kort till typ alla och det va ganska fina kort eller asso grejerna till korten kanske kosta 20-50 spänn per kort -.- och det stog ju typ glad midssommar och så.. då va vi ju tvugna och dela ut dom idag ! men vi kom inte på någon lösning , men sen åkte pappa tilltandläkarn , så medans vi väntade på han körde vi buzz och singstar ! :) sen kom pappa hem då skjutsade han oss till nacka , när vi kom till nacka va vi inne på , gina tricot , massa "pyssel affärer" och när vi kom till panduro blev vi helt överlyckliga där fanns massa saker vi behövde synd bara att inte stora plånboken va med :( (mamma / pappa) sen så vi typ halv sex eller ngt ? kom pappa och då i bilen kom jag på en grej att pappa kunde ju va post bil så då bestämde vi att , jag och pappa skulle åka till gurra barnen , (louies malin alicia och alex f :) och dela ut kort och mickis och hennes mamma skulle åka till hagaberg (sara alex a tova och kanske ronja ) sen skulle hon lämna ett till bella också .. sorry vilda men det va ingen vuxen som orkade åka till dig dom vägrade :P så jag gör nog ett till dig i helgen och ger till mickis eller nån eller dig så får du kanske på sports camp :D men sen när vi kom hem hämtade vi korten sen åkte vi ... lämnade mickis i centrum för hon skulle hem . sen åkte jag och pappa först till malin sen louise sen alicia sen till systemblaget och sist till alex :P sen så åkte vi hem och nu har mamma kommit hem och jag sitter här och skirver.


ikväll ska jag skriva ut lite bilder och så och fixa ltie låtar till ipoden tror  jag om jag orkar :D
imorn ska jag bara vara hemma, och calle och oscar kommer hit tror jag. :) 

här får ni lite bilder på korten :D










det va till torsten ;)

det gjorde jag till mickis och skrev på hela abaksidan typ ;)

det fick jag av mickis xD

det vi gjorde till min syrra ;)




juste pappa har slarvat bort min web camera och om han inte hittar den kommer jag kräva en ny ! -.-

Kommentarer
Postat av: lollo

sååå fina kort , vart super glad när jag fick mitt , tack sötaste tjejorna! <33

2009-06-18 @ 21:19:12
URL: http://nyyfiiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0