CAMILLA IS HAPPY ! :D

japp nu är camilla glad igen har fått vip :D

menmen vid halv tre tror jag drog jag mamma o pappa till agerhjelms skulle hämta andra bilen däär. sen så åkte jag och pappa mot stan vi stannade på donken köpte lite mat sen åkte vi igen. sen så till hötorgets parkeringsgarage det va fett skumt vi körde typ runtrunt däär ! "/ hah. men sen så gick vi till bion , kollade på den.. den va kuulig. sen så på vägen hem fick jag låna pappas mobil och skicka vip im so happy :D hah men sen så kom vi hem då hade mamma fixade med lite melon, salami och parma grejs och sånt. mee love. sen så satte jag mig här eller jag gjorde mitt tränings pass också -.- men ska käka om en halv timma typ :) sen så ska jag ju ladda upp bilder från partille förra året det har jag faktisgt loovat ! men jag laddar upp lite bilder från lite olika cuper :D

kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0