bilder..

nu får ni lite bilder på brudarna från idag !

jag i bilen.

några tjejer badar..

hah, EmmaB Linnéa & emmie.

fin min ebba x)

Emmas lunch,

Tjaa frida ;)

älska mer... :)

våran nya kompis !

kommer sakna er ! <3

mie.

frida goes fotograf.

ebba solar :)

emmie smyger.

jag med våran grej.. just måste fixa den sen !

frida man får inte äta mina fötter :P

linnéa springer :)

Mathilda :)

emmie :D

alice,sommar !

aleex

Linnéa :)

hah frida xD

outfitt,
jeans - bikbok
randigt linne (syns inte) - gina tricot
kofta (syns inte) - bikbok
tjocktröja - Pir 19

det kanske kommer mer bilder på alla sexor.. om jag orkar :P

Kommentarer
Postat av: frida

haha jätte fina bilder på mig.. verkligen, (a) <3

2009-06-08 @ 22:55:54
Postat av: Carro Barro

Har du tagit dessa bilder med din mobil?! :S

puss

2009-06-09 @ 08:53:12
Postat av: camilla

nej, pappas kamera

2009-06-09 @ 19:52:33
URL: http://handbollsskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0