- HOS ALEXANDRA ! :)

idag va man ju och kollade på eken cup, dom förlorade första och vann alla... menmen haha den första söög och kolla på ! så efter den drog jag mamma & pappa t globen där käkade vi sushi och kollade i lite affärer, men köpte inget hah ovanligt va`? :) sen så åkte vi till baka till gubbängsfältet (där eken spelas) och sen så började andra matchen mot spåret. där såg man ju hanna också kul :) hon har gjort ungefäär samma skadad som mig.. men den matchen va kul och kolla på.. hhaha jag och freja garva iaf. mickis va grymmast och gäggigast (A) hah. hon va gjorde det ju inte med flit heller :P som vissa andra.. menmne. sen så klockan typ halv sju drog vi hem. va  hemma vid sju.. bytte om och så , sen så drog vi hit ,  till alexandra agerhjelm och packet ;) hah ne men.. när man kom hit kollade vi lite på bröllops duellen.. sen så käkade vi tror jag ? typ pasta & kyckling.  sen så va vi inne på datan. ringde lite och såå. men nu orkar jag inte skriva mer bilder kanske kommer någon annan gång :D men imorn KANSKE jag drar t eken igen vet inte ... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0