-

vet inte om det blir ngt mer inlägg idag, men iallafall planerna för morgon dagen är att jag börjar klockan åtta i skolan, sen så vid typ nio eller nått går vi till kyrkan och det man brukar göra där.. sen så åker jag emmi & linnéa med mamma nån stans och badar (hon skjutsar oss) sen så är vi där typ hela dan eller linnéa åker vid ett. sen så tar jag med mig mat, emmi kakor / bullar och linnéa typ jordgubbar / frukut och dricka och så :) sen så åker vi hem till mig och emmi & linnéa sover här. så jag tror inte jag skriver något imorn nås på mobilen om ni vill något speciellt jag lovar att försöka iallafall vara bättre på ta kort, god natt om det här blir sista ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0