SOVER HOS LOUISE TROR JAG

idag så vaknade jag klockan nio då gick jag upp åt frukost oh så sen så fick jag ett sms av ronja oh hon sa att hon inte kunde göra ngt idag , men då tog jag bussen till mölnvik där så va jag inne på bokhandeln , lindex oh ica , lyckades göra av med 421 spänn :P men bara fyra tidningar kosta ju liksom två hundra :O hah men sen så ringde jah pappa oh då kom han och hämtade mig , sen så nu ligger jag här , men ska nog sova hos louise ikväll sen så måste jag förbi alex f vid tre också .. måste hämta mitt nintendo ds oh lämna ice age gubben oh ett spel som hon vill låna av mig :P och imorn drar jag ju till thailand med totte , o hon kom just på att vi måste prata engelska där haha xD men det e bara köra lite svengelska (A) det brukar funka :P

det jag köpte , men puss o hej lever pastej ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0