ORKAR INTE SKRIVA OM IGÅR .

men idag så vaknade jag vilda louise oh julia klockan nio . vid halv tio kom , emmie hennes mamma oh lillebror oh hämtade mig , då åkte vi till SÖS (södersjukhuset) där satt jag oh elias oh väntade emmie va oh vägde sig oh snackade med nån läkare , sen så gick vi  alla till en annan avdelning där va jag oh elias med inne i rummet oh lyssnade , men elias tröttnade efter ett tag , så då följde jag me han ut till "lektarapin" där lekte vi lite xD oh körde ett fotbolls spel , dom hade ett "spelrum" ett "tonnårsrum" ett "sjukhusrum" och ett "målarrum" :P det va kul , roliagare än det på karolinska !  sen så kom dom ut , oh visste ni förresten att emmie är gluten ? :O fett synd om henne :( sen så åkte vi till sickla oh käkade lunch på Fornor Romano , åt lassange :) sen så gick vi oh skulle kolla efter ett reseakvarium haha fett kul .. :D sen så satte vi oss i bilen oh lyssnade på musik . sen så efter ett tag drog vi till nacka kollade på mobiler till emmie , hon ska ha en likadan som jag fast , silvrig eller svart som jag :D hah andra gången vi har likadana :D hihi  , men sen så åkte vi hem till emmi oh åt jordgubbar sen så kom ville då körde vi tecken jag oh emmie mot ville oh lena ( emmies mamma ) vi vann stort (A) hah , sen så körde jag emmie oh ville monopol , snabba cash sa jag för emmie fick fett mkt pengar på en gång , då börja dom as garva fattar fortfarande inte varför ? :O menmne sen så drog ville sen efter ett tag kom pappa oh farmor oh hämtade mig , då i bilen på vägen hem  så fic jag en fem hundring av farmor fett schysst (A) tack :) sen kom vi hem , då kom carro oh niclas sen kom mormor o morfar , sen så käkade vi middag , juste när carro oh niclas kom fick jag present , en ny parfym oh en ny mascara , det va bara för dom har varit i riga i helgen :) sen så till middag blev det kött oh potatis sen efter rätt , glass jordgubbar oh grädde mums :) hah sen efter maten så gjorde jag ansiktsmask oh fot mask oh jag hade bara en choklad mask kvar så jag tog den sen när jag kom ut från badrummet undrade farmor vad jag hade gjort då sa jag att det va en ansikts mask hon bah okej e det bra ? jag bah, aa det e det väll hah :P så hon tog min ansiktsmask asso påsen så skulle hon köpa det imorn hah :P men sen när dom drog gjorde jag min sjukgymnastik sen började jag packa , har typ packat klart , men hittar inte mitt nintendo DS :( men det kan ligga i alex bil , :) men nu ska jag ladda ner filmer till mobilen asso det följer med 60 filmer men man måste ladda ner dom först :)


lekterapin


min packning för en månad ;D
puss o kram / c

Kommentarer
Postat av: alexandra a

omg camilla ! , så där ser inte min packning ut , mamma tvingar mig oh tabort lite kläder (; <3333333

2009-07-08 @ 09:16:23
Postat av: camilla

men man kommer ju köpa massa kläder där nere så xD (L) haha

2009-07-08 @ 09:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0