GOD NATT


det blir ingen mer uppdatering ikväll men imorn ser planerna ut så här ,
gå upp äta frukost kanske duscha , sen kanske få skjuts av pappa till mölnvik annars blir det bussen dit ... köpa några saker till på torsdag :) sen så åka förbi alex f lämna lite saker oh kanske hämta mitt nintendo om det ligger i deras bil , vet ej . sen träffa louise oh ronja och göra nånting ? sen så ska jag oh louise övertala ronja om att vi ska sova hos henne :) sen så sover jag hos ronja oh sen på torsdag blir jag hämtad , kommer hem duschar sen drar till arlanda ;D fast vet inte om jag sover borta imorn eller inte vi får se men nås på luren annars , puss ..



bjuder på två gamla bilder från göteborgs cupen - 07 tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0