ändrade planer ..

okej idag skulle jag igentligen vara med emmie men alla i handbollen skulle typ på bio vet inte vad vi ska se ? menmen ... imorn ska jag nog vara med emmie sen på kvällen kommer mormor , morfar farmor ... oh a ni vet för att pappa fyllde år igår , sen så på onsdag ska jag vara med ronja och louise tror jag ? och på torsdag ska jag väll sooova sen åker jag till thailand (: juste måste packa ngn gång också det tror jag att jag gör på onsdag kväll / toorsdag morgon , sen skulle jag behöva åka till nacka oh köpa lite saker , jag får väll kanske försöka hinna det eler så skiter jag i det :) men tror jag kanske åker till mölnvik idag och köper lite tidningar , pocket mm. :) men får se , men nu ska jag fixa mig lite , puss o hej .

bjuder på en gammal fin bild på mej oh alexandra , haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0