UNG 08

japp idag så drog jag oh emmie in till stan oh va på ung 08 det va kul men va bara där i typ två timmar , så ska dit imorn igen , menmen sen så åkte jag på sjukgymnastik sen så åkte jag hem oh duscha oh så sen så åkte jag med mamma till mölnvik , där träffade vi emmie oh lena på lindex där köpte vi lite saker eller jag fick av min snälla mamma (A) :D haha sen så hyrde vi tre filmer oh sen handlade li lite på ica :D sen så åkte vi hem satt lite vid datan oh sen käkade vi middag oh nu sitter vi vid datan igen ... det va lite kort om min dag , lite bilder också ...


haru comviq ? (a')

SL märken ;)

alltid !

hah muppad bild men jag iaf ..

den gröna läskiga tjejen ..

den böåa läskigaste snubben xD

det jag köpte,



det jag köpte , några krämer , en jacka , parfym , ngn vax grej oh en tidning

filmerna vi hyrde ,

sen imorn vid halv elva drar vi in till ung igen , fast med alicia lollo vilda emma wb fabbi oh kanske emma b typ ? sen så träffar vi nog ester oh beata däär ;) <3

Kommentarer
Postat av: camilla

jag köpte??????

2009-08-15 @ 19:19:33
URL: http://handbollsskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0