TÄLTNING M EMMIE !

jaopp idag har det hänt mkt !

det började ju med sjukgymnastiken det gick bra ! sen så på vägen till emmie så träffade vi micke stömberg så då stannade pappa oh snackade med han ett tag så åkte vi oh hämtade emmie sen åte vi hem pappa packade upp lite vi gjorde typ ingenting ? sen drog vi till nacka m pappa käkade lunch kollade lite i affärer jag köpte en t-shirt oh letade efter flippflopp men det fanns inte någon stans fett lack för jag måste ha ett par nya innanjag drar till kläppen ! menmen sen så åkte vi till mölnvik där fanns det inte heller flippflopp ända som fanns det va på kidzblock lika dana som mitt kinder ägg har sorry att jag köpte likadana som du har torsten men jag hittade inga andra :( aja sen gick vi in på Ica oh handlade där träffade vi thomas (torstens pappa) hahh det va länge sen xD haha men sen så åkte vi hem då badade jag oh emmie i polen det va skönt sen sa pappa att mitt sim kort hade kommit hah jippi så nu e det bara oh bomba med sms har inte så månfa nummer menmen .. jag har samma nummer fast en gammal mobil :P thahah , sen så gick vi upp oh åt middag kött oh potatis sen så började vi sätta upp tältet hahah vi fick precis in min stora madrass xD sen så tog vi ut allt vi behövde oh nu ligger vi här det va lite snabbt om det vi har gjort så ring eller smsa ikv oh natt  ! :D


tältet :D

haha man klarar sig ju inte utan ström ! :D

emmie fixar lite i tältet :P

hahh madrassen täcker hela tältet :P

datorerna är med !

haha det vi hade med oss ut !mjuksbrallor godis oh film !

hah sist en bild på emmie när hon ramla xD

Kommentarer
Postat av: alexandra

me gud det spelar ingen roll att du köpte lika danna ;)<33333333

2009-08-08 @ 08:06:19
URL: http://shb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0