sommaren med göran

har inte skrivit på hela dan , men imorse när jag vaknade bytte jag om till tränings kläder sen la jag mig i sängen igen oh kollade på my camp rock . sen gick jag upp oh åt frukost sen efter ett tag drog jag oh pappa oh tränade där vid ingången vid gurra badet stog alla 97orna :D asso dom som spelar i gurra , 97orna .. då stog jag hóh snackade med ellen ett tag hah ;) schnopp :D ellen e sköönast (A) sen så tränade vi iallafall sen drog vi hem , då duschade jag , oh satte på mig lite kläder oh så sen efter ett tag tog alex oh då körde vi ps3 , little big planet .. sen kom vilda också :P hah , sen så efter vi hade g33kat lite tv spel så gjorde vi våfflor eller pappa gjorde ;) sen så gick vi ner till gurra vid kvart i sex ? hah på vägen dansade vi lite ;) sen i gurra mötte vi emma B oh sofia dom skulle med oss oh kolla på sommaren med göran så då gick vi oh köpte biljetter fast sofia ville inte följa med hon hade redan sett den oh sa att den va jätte dålig ;o men på "bion" träffade man några man kände iaf , hah va typ bara vuxna där ? men iallafall mats oh marita några kompisar till mamma oh pappa ;) oh sen thomas xD min förra lärare som jag hade 4-6 ha , men filmen va iallafall as roligt haha xD rekomenderar grymt (Y) sen så gick jag hem , oh nu sitter jag här , ska bara ta det lugnt , kanske spela lite tv spel eller något ?

bilder från helgen,


hugo oh hugos faster ;)

sööta hugo (:

vilda på pizzerian :D

lite mumms mumms

det jag köpte

aleex ;)

vilda som alltid vill vara med på kort xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0