SKOLA IMORN !

okej förlåt jag skerv inget igår men i stan så köpte jag inte så mycket eller jag fick en skiva av mamma ett par jeans leggings av syrran oh så köpte jag en lite väska själv. men sen så när vi kom hem så kom ronja efter ett litet tag oh då gjorde vi tzatziki oh skalade lite potatis sen gjorde vi kort till Freja (ronjas lillesyrra) för hon fyller typ år snart. sen tog vi iallafall oh började göra smulpaj eller vi gjorde en smulpaj oh sen så hallon blåbär oh björnbär . och så kom carro oh niclas då fick jag ett till par brallor av carro :D thah , sen så skulle vi äta middag typ några biffar oh klyft potatis (; thah , sen så fixade jag oh ronja klart efter rätten så åt vi den , sen så efter ett tag kollade vi på film , som man bäddar typ ? den va faktiskt roolig ! sen gick vi oh la oss ganska tidigt eller vid typ tolv ? sen vaknade vi idag vid tio tror jag ? då låg vi oh kollade på tarzan 2 i sängen sen så gick vi upp och åt frukost sen kollade vi på tv ett litet tag till sen så gick vi ner till centrum oh tog bussen eller ronja skulle hem oh jag skulle till mölnvik och möta mamma sen åka med henne hem , så nu sitter jag här vid datan , ska nog snart gå och ta en dusch eller så gör jag det senare vet inte ? imorn börjar ju skolan igen .. inte kul fast ändå .. eh jag vet inte :P

igår

skiva

jeans leggings

väska
 
middag

efter rätt

roonja :) <3

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0