NY SKOLA , NY KLASS

japp idag var första dagen på nya skolan i nya klassen på nya skol året
thaha , men det började med att vid kvart i tio ? gick jag ner till gurra ,
där va vilda så jag träffade henne , så gick vi in på dellan där skulle
jag ju äta frukost oh vilda hade ju redan ätit men hon va hungrig som vanligt
så hon tog en macka också xD thah , sen så träffade vi louise
sen kom mickis oh då satte vi oss vid busshållsplatsen sen kom ronja oh
torsten också då satte vi oss där igen sen så skulle ju torsten visa sin dans
som hon övade på hela morgonen framför tvn på xD hah , video kommer ,
ronja va ju luugnt nervösast ? sen kom 22an vid elva då hoppade vi på den
oh sen vid östra ekedal kom alex också då åkte vi till skuru .
när vi kom dit satte vi oss i café terian sen efter ett tag kom ester haha x)
jag oh torsten måste smsa varje morgon vad vi har på oss så vi inte ska ta samma
för vi har ganska mkt likadant xD men då kom ester med en likadan tröja som torsten
fast annan färg haha herrugud (; sen så gick vi iallafall in i aula där snackade rektorn ,
biträdande rekorerna oh så presenterade sig alla arbetslagen , hah. sen så fick man
följa med sin rektor oh klass till sitt klass rum asso där man har lektionerna med mentorn
hah , då satt man ju bredvid thailands bästisen såklart x) thaha , våran mentor , Theres
berättade massa saker oh sånt , hah , sen så fick vi massa papper sen slutade vi vid
typ ett ? vi va bara där en timma :D då drog ester hem , sen så åkte jag torsten vilda ronja
alex mickis oh louise till nacka där kollade vi runt lite oh alla köpte lite saker till skolan bla.
sen drog vi till mölnvik där köpte vi mer saker till skolan :P thaha , sen så åkte alla hem,
när jag kom hem va jag typ inne på datan lite oh så sen så skulle jag oh pappa åka oh träna
men det får bli imorn istället :) hah e fett trött idag eller det känns som en vanlig måndag xD
men sen åt vimiddag oh nu hamnade jag vid datan ,

hah jag på dellan

sötaste alexandra

mickis fina håår !

aleex :)

vårat språk äger !

haha jag <3 berit

out fitt idag

det som ska till skolan det mästa köpte jag idag utom två grejer ..

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0