KRÄFT SKIVA BLEV LYCKAD !

japp kräft skivan igår va as rolig ! det började med att vi kom dit vid sex asso till alex oh dom (min familj malins familj oh mickis familj) det var roligt , då gick vi ut till deras rum oh snackade lite typ .. sen så käkade vi tror jag sen upp till alex rum oh busringde till mickis farfar thhaahah , sen skulle vi kolla på film , bruno oh då mste man juh ha lite godis men thomas hade bara köpt äckliga godisar :P så då gick vi till 7eleven oh handlade lite godis oh vissa handlade glass . när vi kom hem pallade vi inte se bruno så vi kollade på nära oh kära istället eller det va typ bara mickis som kollade ;) thaha sen så vet jag inte riktikt vad vi gjorde bus ringde från norge ? käkade värdens godaste efter rätt , kollade på bruce den allmäktige oh sen kollade vi på jalla jalla thaha sen vid typ halv tre eller ngt sånt åkte alla hem :) så jag somnade väll id kvart över tre - halv fyra :D men tack allihopa för en as rolig kväll hhahah juste det va as kul när wille fick lite damp xD thahah eller han hade drukit, fick inte så många bilder dom flesta ser man ju inte ens vad det är på men men :P

mickis emelie malin oh alex :)

thahaha emelie :D


men idag så åker jag iallafall ut till kläppen så kommer förmodligen inte att skriva tills jag kommer hem oh jag vet inte riktigt när jag kommer hem men det får vi se men nås på mobilen :) smsa !
får se kanske skriver något mer innan jag åker måste packa oh så nu puss oh hej hörs ngn annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0