HEMMA !

idag har jag kommit hem så nu får ni lite mer uppdatering ! fast ni får inte så mycket mer om kläppen vi gjorde inte så mycket det vi gjorde va , spelade kort , badade , fiskade , försökte va uppe tills soluppgången men jag somnade först hela tiden :P haha oh sen så va vi på nämdö .. det va väll det vi gjorde kanske inte låter så kul men det va sjuukt kul :) fast blev inte så mkt bilder eftersom jag inte hade ngn bra mobil direkt har haft mammas gamla , en sony ericsson k610i typ ? med ingen bra kamera :( men sen så idag när jag kom hem bytte jag till en mobil som pappa har haft tror jag en htc ? fattar inte hur man skriver sms bara xD sen så bilderna ser as bra ut i mobilen men sen när man laddar över dom blir dom as suddiga men här får ni lite bilder iallafall ,


alicia oh alexandra fiskar :)

fiin bild !

pankaks tävlingen .. vem som gjorde snyggast . ;)

hahah jag oh vilda i båten :) <3333


det va lite bilder iallafall , skriver mer senare ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0