HEMMA

okej nu har jag inte skrivit på ett tag men i onsdags så soov jag vilda oh louise iallafall hos mickis vi körde typ pingis , monopol , kollade film sen så sov vi .. sen så gick vid upp vid 9-10 nån gång ? sen så gjorde vi frukost gjorde oss i ordning sen gick vi till bussen på bussen träffade vi linkan hanna oh alice :) men sen åkte vi till brunn oh därifrån gick vi till vilda sen badade vi i deras pool oh gjorde lite lunch , oh sen spelade vi tecken jag oh vilda vann som vanligt ? haha (A) sen så gick vi till gurra oh hade handbollsträning sen så satt jag louise oh vilda oh kollade på 97-98 träningen asso när dom tränade hahah min BFF träna ju .. tutti frutti lång banana , hah orkar inte förklara men ändå emelie iaf (; sen så när mickis hade vart hemma oh duschat så käkade vi på ved ugns sen åkte vi hem till mig eller gick :D hemma hos mig så såg jag att pappa hade köpt en ny mobil till mig en likadan som jag glömde i thailand (w995) hah han e ju snäll ibland iaf ;) thah , sen så kollade vi på film sen gick vi ut oh badade i bubbel polen sen in oh bytte om oh fixa chips oh så .. sen kollade vi på en till film , sen fixade vi hur vi skulle sova oh så sen kollade vi på  våran film som min gamla klass har gjort (sanningens ögonblick) oh våran vårshow sen somnade vi efter ett tag i dag blev jag väkt halv åtta -.- mamma oh pappa skjutsade mig till träningen som började typ åtta så tränade jag i en timme ungefär sen gick jag hem .. såg ormen igen :S (en huggorm) scaaary ! hah sen så kom iaf ronja då drog jag ronja oh vilda till stan asso vi åt frukost oh så innan vi stack i stan så gick vi lite överallt kollade affärer vid typ kungsträgården , hötorget , drottning gatan men aja köpte inget sen åt vi lunch på taco bar , oh sen tog vi en glass . sen drog vi till nacka där träffade vi , emmie , fabienne , kimberly , mathilda , alice , natti , bianca oh ngra fler ? oh sen pille en kompis till pappa menmen sen åkte jag hem oh nu sitter jag här vi datan , ikväll blir det en luugn hemma kväll med mamma pappa e borta trot jag ? ganska sköönt ;) thaha , men ikväll ska jag ladda ner lite musik oh så till min mobil tror jag :)

sol nedgång (Y)

vilda

ronja

jaa snart är lägenheterna neran för våra hus klara hoppas det flyttar in någon typ 97-95a där ?
eftersom att på min gata bor det bara små barn.
men det e tre såna hus som på bilden så det borde det göra (A)

men hare så bra hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men camilla den som ska flytta in på min gata haha du fattar ,

om inte så flyttar den ju in hos er (; <333

2009-08-21 @ 17:44:45
URL: http://shb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0