GRYM FRUKOST !

woohoo typ första gången på sommarlovet jag orkade gå upp oh göra en ordentlig frukost till mig själv .. hah tror jag slipper lunhc iallfall blir väll bara en varmkorv xD är fett mätt . men nu ska jag gå oh byta om oh fixa mig sen så skriver jag väll något mer det vet man aldrig ? :)
juste min vecka ser ut så här,

måndag (igår) : vara m alex
tisdag (idag) : bara vara hemma ? kolla på träning lite grann kanske mölnvik
onsdag: hemma ? sjukgymnastik kanske åker oh hittar på något med mamma för att hon är hemma imorn sen så sover man nån stans m mickis oh lollo antingen här , hos mickis eller lollo ? tror jag .
torsdag: vet inte vara med mickis oh lollo ?
fredag: sjukgymnastik kvart över åtta ;o sen så vet inte ?
lördag: stan med mammi oh syrran tror jag sen kanske bio :D
söndag: vet inte ? sista dan innan skolan börjar ..


te juice mackor fil med hallon , me like !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0