GOD MORGON !

nu sitter jag oh chattar med emelie min best friend forever thahah men imorn ska vi till dom oh käka middag oh så oh då får jag träffa mickis oh malin också det ska bli kul :D thaha men idag så ska jag väll snart gå upp oh göra frukost sen fixa i ordning mig lite sen så blir det sjukgymnastik oh sen så ska jag vara med emmie får kolla vad vi hittar på hon ska iallafall sova här det ska bli kul har inte träffat henne på över en månad så :D oh juste på onsdag får jag ta av mig mitt skydd , eller asso jag går utan skyddet när jag är hemma oh så men måste ha det när jag är ute blablabla .. men på onsdag får jag börja gå helt utan :D oh tills onsdag går det fort för idag så är det emmie imorn ska jag vara med emmie sen bort på middag på söndag åker jag till kläppen oh kommer hem på onsdag tror jag :) thahah kulkul sen så har jag nog inte så många mer planer börjar skolan igen den 24 .. men ni får mer uppdatering om vad jag gör idag senare ...

hahah bara för att vi har bättre humor än er ! hahah när vi va på kolmården i sommras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0