fredag & lördag

japp igår va jag somsagt i skolan som vanligt eller vanligt oh vanligt det va sista dan på den första veckan haha xD menmen , vi började iallafall oh ha "klass" det är typ bara att man är med klassen oh mentorn oh typ snackar det e lite olika ? men vi körde iallafall först , mester till ... haha vi körde det på matten förut också ;) sen fick vi lite saft oh två kakor , oh sen snackade theres om vad vi skulle göra nästa vecka oh vad vi hade för läxor oh så ;) men än så länge har vi baraa fått två läxor :D ha , men på torsdag ska vi ta skolfot o ? :S hatar det .. men sen så hade vi typ muusik hah vi har värdens skönste musik lärare , den bästa jag nånsin har haft iallafall :) men vi fick en fett jobbig läxa i musik "/ vi skulle typ skriva på datan typ ett A4 om våran favorit låt oh så skulle man snacka lite om aritsten oh varför man gillar låten oh så .. oh då ska vi på freda stå på scenen i musik salen / aulan oh snacka i 5 minuter om låten oh de inför klassen -.- fattar ni fem minuter om en ända låt ? ;o jag vet inte ens vad jag ska ta för låt .. menmen sen hade vi SO iaf , vi hade vikarie .. maggan xD hha , sen slutade vi , vid typ 12.15 ? för vi hade ingen handboll annars hade vi slutat halv fyra -.- det gör vi alla vanliga fredagar , men sen så drog jag , vilda , torsten , ronja , mickis oh louise till nacka där åt vi lunch jag köpte nadda , men sen tog jag oh vilda bussen hem till vilda ;D där fixade vi tvätten oh vilda packade sen åkte vi hem till alex f oh där kollade vi på tv i typ en timma ? sen åkte vi till mölnvik oh hyrde filmer , the strangers , collage oh watchman sen åkte vi till villagatan oh där ifrån gick vi till mariaplan oh käkade , pizza ;D hah , mums . sen så gick vi hem till mig oh träffade massa från mamma oh pappas ´jobb hah oh syrrans hah det där lär mobbat men min syrra jobbar ju på min mammas oh pappas jobb -.- ha , jag tar över det sen (A) mohahha ! nä men skoja , sen tog vi bussen hem till alex då kollade vi på the strangers oh fixade chips oh så men vi orkade inte se hela oh alex va skit rädd sen kollade vi på collage eller vilda oh alex gjorde .. jag somnade i soffan vid nio ? :S fett tidigt på en frdag xD haha men sen så när filmen va slut vaknade vi då gick vi upp oh borstade tänderna oh så .. sen snackade lite kanske somnade vid tolv eller ngt ? idag så vaknade vi kanske vid halv tio ? då låg vi oh kollade på tv i typ en timma sen så gick vi ner oh åt frukost .. tänkte baka bullar men dom hade typ inget hemma oh vi orkade inte åka oh handla -.- så då bestämde vi oss för att åka till sickla , så vi va i sickla ett tag , där köpte jag en tröja oh ett skärp (bild kommer) sen så skulle alex åka hem oh jag oh vilda va tvugna oh åka till nacka oh prova ett par brallor , på bussen träffade vi sofia :D asso som vi gick i samma klass som förut :D det va kul oh se henne igen , sen i nacka köpte jag ett par jeans leggings från zara (bild kommer) oh så kollade vi lite affärer sen åkte jag hem .. nu har jag precis duschat ska snart åka med pappa oh handla mat tror jag .. blir nånting köpt. vet inte vad ?
ojj shit vad långt det blev ingen som orkar läsa tror jag men bilder kommer iallafall senare :D


Kommentarer
Postat av: c

jag orkade :)

2009-08-31 @ 07:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0