- HEMMA

nu har jag kommit hem det blev bara en snabbis i forum jag oh alex va jätte trötta men sen så när vi va på Åhléns så stog jag oh alex oh kollade på nagel lack då va det nån som petade på mig oh då hörde man padoff bakom en hyll grejs som va bakom oss åh då kollade en som jobbade där oh typ bah , eh ? oh sen kollade jag oh alex då såg man ronja ligga där på golvet xD hon hade slängt sig för hon skulle gömma sig för oss thaha osså sparkade hon självklart till en hylla hahah det va kul :) sen så träffade vi paulina också , det va typ det vi gjorde där ? skulle handla lite skol grejer igentligen skulle vi göra det med vilda oh mickis men det blir nog med dom ändå för vi hittade inget xD tahah , jag köpte bara två annsikts masker det va det ända , sen drog alex hem till sig oh jag till mig så ikväll blir det en luugn kväll bara med tv data middag dusch oh pyssla om mig själv lite grann oh lite bloggning så klart ;)

nu ska jag baka något tror jag ,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0