thaha

nu sitter jag hos min syrra, hennes kille fyller år, hah.. han det är typ jag mamma, pappa, min syrra, niclas, hans mamma & pappa, hanskusin och moster tror jag, xD ? hah, men men ska väll snart gå hem.. kanske ? hah ganska roligt faktisgt vi snackade lite om namn typ, för när niclas va liten och spelade fotboll va det 9 styckna i hans lag som hette niclas, det va lite skojsigt. och att Torsten typ är det fulaste namnet inom illustrerad vetenskap typ, haha sorry torsten xD och Torsten ska typ kanske tas bort, asso från namnsdag och så. hahhahah. :Phah nu kom dom på att min syrras pappa typ känner niclas föräldrar, thah ganska sjukt ? :S :P hah, men idag så efter vi gjorde nudlar och så bakade vi socker kaka, sen så åkte jag emmie emmies mamma & elias till donken och käkade och nu sitter jag här ! :P imorn ska jag va med lollo tror jag ! JIPPI :D <3 ska typ åka till nacka eller nåt ? måste testa skor vilken storlek jag ska ha så min syrra kan köpa dom (A) hah. har ju inga bilder här så kan inte lägga in bilder nu !eller kan ju iförsig kolla vad för bilder som finns på den här datan,
         
hah lite bilder på mig, och en på sara xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0