torsdag

idag så va man ju i skolan som vanligt, fast det var aktivitetsdag så vi var på munkmora och körde fotboll på konstgräset & så hade vi cirkus med en kille som heter caspar, han snillade ju sönder, han gjorde armhävningar utan fötter, slå den ni ? hah ") sen så när vi slutade hade ag sjukgymnastik sen så kollade jag på handbollsträningen, med alex a och vendela (: och nu sitter jag här, pluggar spanska -,- har prov imorn, juste imorn efter skolan så är man ju med mickis, sen så har vi kval match i handbollen om vi vinner så spelar vi lite mer matcher i helgen, men mobilen är med så.. nås på den, juste idag e det typ bara 7 veckor tills sommarlov ! jippi, i sommar är det thailand en månad med sara och alex ! vi kommer ha det så jäkla kul :)  och om 25 dagar kommer jag att ligga på operations bordet, hah nää men om 25 dagar ska jag operera mig, ni vet ju man är ju lite klantig.. men kommer sova på karolinska, 2-3 dagar, men mobilen är med då.. så ni får bomba med sms !?! (AA) <33

/handbollsskadad


Kommentarer
Postat av: Andy

ska man spamma din mobil med mess eller xD??

2009-04-23 @ 20:08:23
Postat av: camilla

ha japp :D

2009-04-23 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0