sista inlägget för idag..

idag så var jag ju och tränade i cirka en timma, skulle testa springa igen -.- det gick ju inte bra, och min sjukgymnast sa att mitt korsband va helt av nu :S aja, men opererar mig om 21 dagar/ 3 veckor så.. men efter sjukgymnastiken, gik jag till centrum väntade på mamma & pappa, såg sara och beata på bussen :P sen så åkte jag hem, käkade middag, sen duschade, efter det så åkte jag och mamma och handlade, köpt lite allt möjligt... ben & jerrys (A) :P hah, när jag skulle välja vilken kom jag och tänka på hörstlovet när jag emmie och matilda va på statoil, ingarö... haha det va kul, pallar inte förklara, men sen så åkte vi hem, jag plockade undan lite i köket sen så gjorde jag svenska läxan -.- skulle läsa ur en bok, typ två kapitel.. snark, men iallafall nu sitter jag här, ska snart gå. och fixa lite fruktsallad tror jag :) mumms.. imorn är det emmie som gäller (A) hah, men kommer nog inte skriva ngt mer idag, så GOD NATT :)
funkar inte att ladda upp bilder från mobilen nu .. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0