onsdaag

jupp idag så vaknade man som vanligt åkte till skolan sen så i skolan hade vi typ tyst läsning -.- sen så hade vi NO i en kvart tror jag, provgenomgång. jag hade alla rätt (A) hah, sen så hade vi typ tid att träna på en SO sak, sen så gick vi ner till gustavsberg teatern, där va det ngn boring grejs -.- hah :P fast nja ... men eh skit samma xD sen så gik vi till skolan igen hade matte (Y) skulle göra lägenheterna :P aja sen så efter det hade vi SO ak jag fick göra ngn grej på felix. sen så va det lunch sen livskunskap & idrott. aja sen åkte jag till centrum träffade lollo, drog till nacka på en gång, we goes flumm ? hah ballongerna, aja köpte iaf linnen, hah det va ngra som man kände där iaf, typ.. frida blondis.. hah massa mer menmen,  sen åkte vi till Mölvik, hah sen på busshållplatsen träffade vi, cappe wille corre & tilde :) ( cappee@ wsg@ ccorres@ & perfekt@ ) hah :) <3  på bussen satt vi typ o snacka med dom sen i gurra gick vi av lollo gick hem och jag gick och tränade :P sen så åkte jag & pappa och handlade mat sen hem och käkade, sen tog jag en dusch :P och nu har jag hamnat hem (A) :D


jag

frida, bloond

hah lollo

/ camilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0