måndag,

hejhej igen, nu sitter jag hemma i soffan och kollar på tv, har fett ont i mitt knä, gick in i matbordet -.- aja ska träna sen vid halv fem... idag så i skolan så började vi med ute gympa på ekvallen, körde typ livvakts brännboll ? xD aja sen så hade vi rast sen va det SO -.- sen så svenska, ngn tidnings artikel som man skulle skriva om saga :/ det va inte så svårt.. hah mies va ju bra, sen så skulle vi gå och äta, potatis bullar & plodpudding, hah emmie mobbad satt vid ett eget bord bara för hon skulle sitta på "sin" plats xD thaha, sen så hade vi matte :P jag, mie, sofia och emmab typ, va på media teket.. haha vi skulle leta möbler och sånt till våran lägenhet men ehh hm emmie satt mest och skrev när alla jag och mie sa, hah ni kan läsa det på hennes blogg, http://www.hon.blogg.se/ eller jag kan lägga in det här också,

M- det e fyra tusen , dt e ju ignen ting ju , dt är typ som mina barstolar kostar ! vad hter den ? månstad ,
E-jäklar ? typ IKEA , månstad vad hette den , ? månstad
C- typ månstad
C- hallå ska man skriva upp allt man köper ?
M- ja du måste ju iaf skriva upp allt du köper o grejs.
C- jag vet jag e bäst.
M- ja det e du , du e bäst !
?- hofohafsklasfhklsfaj *läserallt här ovanför*
C- hallå ., sk. man kan ju köpa en till sån o ha som säng , sen kan man ta in den om man behöver en till sofa, ! visst e jag smart ? jag skoja
C- haha , looserr !
C- garderober ,nej dt vill jag inte ha , SÄNGAR ! dagbäddar . gästsängar ,. va fult , haha dagbäddat ! en dubbel sängsamtomer , vad står dt , det finns ju mer här nere !
C- ser dt ut som jag bryr mig ,
C- hallå den där
M- PSADUFN
C- finnt o sova på en planka , mie vill sova på en planka ,
M- men dt va ju ganskasnyggt ju , nej , men kjolla , en sjukhussäng !
M- PUDSUME PUDSUME !
M- HHAHAHHA , PUDSUME PUDSUME HAHHAHHAHA PUDSUME !
C- varför heter dt dubbelsängsstommar
C- dubbelsängstommar , då
M- JAHA DÅ FÅR MAN INTE MADRASSEN !
C- den va juh billig ?
M- hahahhaa !
M- jag kan ta den o sen sälja den ppå blocket !
M- men sluta millan !
M- den där e ganska upp upp , nej nerner , nej upp ! den e ganska snygg.
M- oooupen
M- men jag vet inte om jag vill ha en dubbelsäng
C-day & night day & night , eehm , vi slutade för 5 min sen ! ?
M- ja jag sa ju dt men ni bah; neee orka !

haha jag tror att det va sådär xD men skriver lite mer ikväll & bilder :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0