helg.

ifredags var man i skolan som vanligt sen så åkte jag till ösby mötte mickis, sen gick vi hem till henne. när vi kom dit drack vi saft och gjorde saft glass ;) sen så gick vi ut hah och mickis kom på att hon ville plocka blommor xD hah så då gjorde vi det och käka gräs :P sen så gick vi in och gjorde en "randig" sockerkaka, hah paoulina <3 sockerkakassmet :P heh, sen så letade vi efter mickis match byxor men vi hittade dom inte sen så åkte vi med mickis mamma till sjöstads hallen, där hade vi en kval match mot årsta, vi vann ! (Y) sen så åkte vi och handlade sen så åkte vi hem till mickis och åt middag vid typ halv tio ? det blev grillat kött och klyft potatis :D mumms... :) sen så kollade vi väll lite på tv sen gick vi och la oss hah, sen så blev vi väkta vid typ kvart i åtta vi skulle åka och kolla på 94orna dom vann, sen åkte vi till huddinge hallen vi va där typ mer än en timma innan alla andra, så vi gick och köpte frukt och tidning, aftonbladet och tom & jerry :P ha, sen så när alla andra kom gick vi och bytte om eller inte jag men, sen så va första matchen mot handen, vi förlora, andra matchen va mot huddinge dom vann vi mot :) hah, sen så  sista mot skå och den loosade vi också, aja menmen sånt e livet men matchens lirare i alla 4 matcher va, malin, bella, sara och alicia ! ;) hah bra. sen så efter matcherna stannade jag, mickis, sara & micke (mickis pappa) och kollade på huddinge-handen, huddinge vann med 4 mål, så dom gick till final, så det skulle bli skånela-huddinge i final. sen så åkte vi hem, kollade på robinsson och  åt mat, lövbiff och potatisgratäng :D sen så kollade vi på en film, bruce den allmäktige, sen gick vi och la oss, sen gick vi upp typ kvart i tio ? käkade frukost och allt på en kvart sen kom lovisa och hämtade oss då åkte vi till eriksdals hallen och skulle kolla på 94orna dom kom faktisgt till final ! det va, gurra-skogås, gurra vann med typ 2 måål ? grattis ni äger, i den matchen blev vendela matchens lirare och lotta matchens kämpe :P jag tyckte vendela och ellinor va bäst, som vanligt :P hah, juste på morgonen va 96 finalen, huddinge vann med typ 6 bollar eller ngt sånt !?! haha, sen så  åkte jag hem, först till min syrra, hon skulle ha visning, sen så åkte jag hem, och käkade och nu tror jag pappa kom hem han har varit borta ngra dagar och spelat golf :P

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0